روزنامه اتحاد ملت

گم شدن کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت (اخذ المثنی)

 

کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت یکی از مهم‌ترین مدارک شناسایی آقایان در ایران است. بنابراین در صورت گم شدن کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت فوراً باید برای دریافت المثنی اقدام کرد. گام نخست برای گرفتن کارت المثنی، اعلام مفقودی کارت پایان خدمت است.پس از گم شدن کارت معافیت سربازی یا مفقود شدن کارت پایان خدمت بهتر است پیش از هر اقدامی به جست‌وجوی آنلاین مدرک خود بپردازید تا از پیدا شدن احتمالی آن باخبر شوید. بنابراین پیش از چاپ آگهی مفقودی کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت حتماً از این موضوع اطمینان پیدا کنید. در مورد مدارک مفقودی مثل گواهینامه و شناسنامه این جست‌وجو از طریق سامانۀ پُست‌یافته یا ثبت‌احوال انجام می‌گیرد. اما در مورد مفقود شدن کارت پایان خدمت و گم شدن کارت معافیت سربازی این‌طور نیست. شما باید سریعاً به وب‌سایت «پلیس+۱۰» مراجعه کنید و در قسمت خدمات الکترونیک با وارد کردن مشخصات خواسته‌شده، از پیدا شدن یا نشدن کارت معافیت گم‌شده یا کارت پایان خدمت مفقودی خود اطمینان حاصل کنید. پس از آن، در صورت پیدا نشدن کارت مفقودی، باید برای گرفتن کارت معافیت سربازی المثنی و یا دریافت مجدد کارت پایان خدمت اقدام نمایید.

آگهی مفقودی کارت کارت پایان خدمت و معافیت سربازی

طبق قوانین جدید، برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی یا کارت معافیت سربازی المثنی، باید گواهی درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت سربازی یا کارت معافیت خود را ارائه دهید. چاپ آگهی مفقودی کارت پایان خدمت در روزنامه کثیرالانتشارباید در دو نوبت و به فاصله یک ماه انجام شود. انتشار آگهی مفقودی کارت معافیت سربازی در روزنامه کثیرالانتشار نیز به همین ترتیب است. اعلام رسمی گم شدن کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت، شما را از تبعات قانونی سوءاستفاده‌هایی که ممکن است از آنها انجام بگیرد دور نگه خواهد داشت. شما در متن آگهی مفقودی کارت پایان خدمت بر عدم اعتبار آن تأکید خواهید کرد. البته اگر درخواست صدور مجدد کارتی معیوب را دارید که لاشۀ آن موجود است، درج آگهی گم شدن کارت پایان خدمت یا معافیت لزومی نخواهد داشت.

اقدامت لازم برای  گرفتن کارت المثنی پایان خدمت و کارت المثنی معافیت سربازی

پس از درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت سربازی در روزنامه کثیرالانتشار،‌ شما باید بعد از گذشت چهار ماه از تاریخ مفقود شدن کارت پایان خدمت سربازی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل گواهی یا بریده آگهی چاپ‌شده به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس به‌علاوۀده) مراجعه کنید و مراحل اداری آن را طی نمایید. مشمولین خارج از کشور برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی باید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت خود مراجعه نمایند و ‌مدارک لازم را تحویل دهند و فرم‌های لازم را پر کنند. پس از صادر شدن مجدد کارت پایان خدمت، متقاضی باید آن را به صورت حضوری از محل سفارت دریافت کند.

 

مدارک مورد نیاز برای گرفتن کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت

۱. گواهی درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت یا آگهی مفقودی کارت پایان خدمت در روزنامه کثیرالانتشار، در دو نوبت و به فاصلۀ یک ماه.

۲. تکمیل برگۀ درخواست صدور کارت پایان خدمت یا برگۀ شمارۀ یک به دست متقاضی

۳. اصل و کپی کارت ملی

۴. اصل شناسنامه به همراه کپی از صفحۀ اول و صفحۀ توضیحات

۵. عکس ۲×۳ تمام‌رخ متقاضی با زمینۀ سفید و پشت‌نویسی‌شده

۶. ارائۀ برگۀ شمارۀ دو یا برگ تعهد که به تأیید دفتر اسناد رسمی رسیده باشد

۷. لاشۀ کارت معیوب در صورت موجود بودن

۸. پرداخت هزینه‌های صدور مجدد کارت معافیت سربازی یا کارت پایان خدمت

 مدت زمان صدور کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت

مدت زمان لازم برای صدور مجدد کارت‌های هوشمند پایان خدمت و معافیت سربازی بین سه تا هفت روز کاری است. کارت معافیت سربازی المثنی یا کارت پایان خدمت سربازی المثنی به نشانی محل سکونت شما ارسال می‌شود. بنابراین با توجه به میزان درخواست‌ها و منطقۀ پستی شما این زمان اندکی متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پلیس+۱۰ از صدور کارت جدید خود مطلع شوید. همچنین پس از تحویل داده شدن آن به اداره پست می‌توانید با وارد کردن کد پیگیری از وضعیت آن مطلع شوید.

روزنامه اتحاد ملت به عنوان کم هزینه ترین روزنامه کثیرالانتشار  در سراسر ایران آماده خدمات دهی به هموطنان عزیزمان است

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید. شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

تلفن های پذیرش آگهی  در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸
۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳
۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷
۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰
۰۲۱۸۸۳۹۶۱۴۹

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

دوشنبه , ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

سلام جناب قلی نزاد لطفا از طریق سایت آگهی در روزنامه به ادرس https://agahirozname.ir/ گم شدن کارت معافیت سربازی و یا کارت پایان خدمتتون را علام نمایید تا در روزنامه کثیرالانتشار منتشر گردد.

admin

جمعه , ۲۳ تیر ۱۴۰۲

از طریق سایت اگهی در روزنامه منتشر کنید نسخه فیزیکی به ادرسی که درج میکنید ارسال می شود https://agahirozname.ir/

admin

شنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

سلام آقای ناصر عزیز
بله برای گرفتن مجدد کارت معافیت حتما باید در روزنامه اگهی گم شدنش رو ثبت کنید شما می توانید اگهی تون رو از طریق سایت آنلاین به آدرس https://agahirozname.ir/ قسمت مفقودی مدارک انتخاب کنید آدرس و مشخصات اولیه برای ارسال روزنامه هست قسمت پایین متن اگهی نوشته شده می تونید متن آگهیتون رو تایپ کنید و گزینه ثبت رو بزنید بعد از ثبت اگهی می توانید در قسمت پشتیبانی همین سایت در بخش روزنامه های چاپ شده فایل اگهیتون رو ببینید ضمنا یک نسخه از روزنامه یا هر تعدادی که در سامانه درخواست دهید براتون به ادرسی که در سامانه ثبت می کنید ارسال می شود

عاطفه عبدالهی نژاد

یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۲

درود بر آقای ویسی فرد عزیز
شما می توانید از طریق این آدرس https://agahirozname.ir/ آگهی مفقودی کارت پایان خدمت خود رو در دو نوبت به فاصله یک ماه ثبت کنید همچنین می توانید در قسمت پشتیبانی همین سایت در بخش روزنامه های چاپ شده تاریخ چاپ اگهی را وارد کنید تا پی دی اف روزنامه را ببنیند ضمنا میتونید از طریق بخش پیگیری وضعیت در همون قسمت پشتیبانی هم میتونید با وارد کردن کد ملی اخرین وضعیت آگهی تون رو ببینید پس از درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت و دریافت روزنامه کثیرالانتشار،‌ شما باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل گواهی یا بریده آگهی چاپ‌شده به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه کنید و مراحل اداری آن را طی نمایید.

admin

یکشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۱

سلام لطفا جهت اعلام مفقودی کارت پایان خدمت با شماره هخای ۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ و یا به شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ در واتساپ پیام دهید.

ایمان قلی نژاد اسرمی

دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳

سلام
اینجانب ایمان قلی نژاد اسرمی
بنده کارت پایان خدمت معاف دائم ارتش نیروی زمینی را گم کردم در دسترسم نیس لطفا تقاضا دارم درخواست کرده بهم برسونیید دوباره ممنون

بهروز

یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

سلام
اگه کارت معافیت به چاه بیفتد باز باید آگهی بدی و اگه جواب بله است این آگهی برای کیست اجنه که تو چاه زندگی میکنند یا فقط قصد همون هزینه گرفتن است و میتونه همکاری خوب و پرمنفعت برای پلیس +۱۰ و روزنامه‌ها باشه شاید یکی نداشت و چرا فقط برای المثنی فقط کارت معافیت سربازی باید آگهی داد ممنون میشم یک جواب منطقی بدهید بخصوص جواب به اینکه کارت وقتی افتاده تو چاه باز باید آگهی داد و هیچ لاشه ای پیدا نشد

رضا

شنبه , ۱۰ تیر ۱۴۰۲

گم شدن کارت پایان خدمت

رضا وحید

چهارشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام کارت معافیت مربوط به سال ۱۳۵۱ مدتهاست گم شده برای دریافت المثنی باید چه کرد؟

ناصر

جمعه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

سلام .
من کارت معافیت رو تو خونه گم کردم بازم باید تو روزنامه آگهی بزنم😂

امیر ویسی فرد

شنبه , ۵ فروردین ۱۴۰۲

کارت پایان خدمت من گم شده امیر ویسی فرد

بهرام منصورزاده

شنبه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

من تازه اگی دادم، تمام روزنامه ها را جستجو کردم، مبلغ پرداختی روزنامه های دیگر از ۵۰۰ هزار هم تجاوز می‌کرد، ولی با این روزنامه ۱۳۰ هزار تومان پرداخت کردم.

بایرام داوری

یکشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۱

گم شدن پایان خدمت

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha