روزنامه اتحاد ملت

گم شدن کارت خودرو و نحوه درخواست المثنی

 

 

برای دریافت کارت خودرو المثنی باید به مراکز تعویض پلاک شهر خود مراجعه کنید. توجه داشته باشید که کلیه خدمات مراکز تعویض پلاک در حال حاضر با نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک انجام می شود. برای اخذ نوبت از مراکز تعویض پلاک جهت صدورت کارت خودرو المثنی به سایت nobatdehi.epolice.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، استان و شهر و نوع وسیله نقلیه را انتخاب و از بین خدمات گزینه کارت شناسایی المثنی را انتخاب کنید تا مراکزی که این خدمت را ارائه می دهند ببینید. با انتخاب روز و ساعت مراجعه، نوبت خود را ثبت و در نوبت خود مراجعه کنید.

 

 

اعلام مفقودی کارت خودرو

طبق قانون، بلافاصله بعد از گم‌‌شدن کارت خودرو، باید یک نوبت آگهی را در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، چاپ کنید. به این کار، اصطلاحا «اعلام مفقودی کارت ماشین» می‌گویند. دقت داشته باشید که قانون، چاپ آگهی مفقودی کارت خودرو را «الزامی» کرده که البته برای حفظ منافع و حقوق شخص دارنده کارت خودروست.

 

نمونه چاپ آگهی مفقودی کارت ماشین

همانطور که در مراحل قبل نیز اشاره کردیم، چاپ آگهی مفقودی کارت خودرو در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، الزامی است. برای چاپ این آگهی، می‌توانید از عبارت زیر (بعنوان نمونه) استفاده کنید و به جای نقطه‌چین، اطلاعات مربوط به خودتان را قرار دهید:

»کارت خودرو …. مدل …. به شماره پلاک …. و شماره شاسی …. و شماره موتور …. مفقود گردیده و فاقد اعتبار است«.

در عبارت فوق، منظور از «مدل»، سال ساخت خودروست. همچنین اطلاعات مربوط به «شماره موتور» و «شماره شاسی» را هم می‌توانید از روی برگه سبز وسیله نقلیه پیدا کنید.

برای ثبت آگهی مفقودی کلیک کنید

 

 

مراحل و مدارک لازم برای صدور کارت المثنی خودرو

 

  • ارائه یک نوبت آگهی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مبنی بر مفقودی یا سرقت و گذشت ده روز از درج آگهی
  • پر کردن فرم اطلاع از عواقب کشف فساد و عودت در صورت یافت شدن
  • حضور مالک یا نماینده قانونی وی به همراه وکالتنامه به یکی از مراکز تعویض پلاک به همراه خودرو
  • ارائه رسید عدم خلافی
  • ارائه شناسنامه یا کارت ملی
  • اصل سند مالکیت خودرو
  • مدارک احراز سکونت مالک در آدرس اعلامی
  • بیمه نامه شخص ثالث معتبر

روزنامه اتحاد ملت به عنوان کم هزینه ترین روزنامه کثیرالانتشار نسبت به انتشار آگهی های مفقودی مدارک خودرو  در سراسر ایران آماده خدمات دهی به هموطنان عزیزمان است

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستره سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین در سایت  آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید. شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق واتساپ  و  سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشارمی توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

مهدی گزاوندی

دوشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۱

مفقودی کارت ملی هوشمند گمشده بنام مهدی گزاوندی درتاریخ ۲۱ ۱۱ ۱۴۰۰ بشماره ملی ۰۵۸۰۰۶۸۳۱۵. صادر از تفرش درجه فاقد اعتبار می باشد

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha