روزنامه اتحاد ملت

کارگاه عزت نفس و اعتماد به نفس در شیراز

کارگاه اعتماد به نفس و عزت نفس در شیراز

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده که انجام کاری را بلد باشید ولی جرات انجام یا بیان آن را نداشته باشید؟ یا پس از آنکه مرتکب اشتباهی شدید، مدام خود را سرزنش کرده باشید و از آن اشتباه، شرمنده باشید؟ شاید در جمع و در میان دیگران، جرات بروز و بیان خود را نداشته‌اید، چون همیشه فکر می‌کردید به اندازه‌ی دیگران خوب نیستید. ولی باید بدانیم ارزشمندی ما هیچ ربطی به میزان موفقیتمان ندارد.ضمن اینکه بدانیم هر کدام از انسانها که پا به این دنیا گذاشته اند منحصر به فرد هستند و دارای توانیی خاصی هستند که فقط منتظر کشف شدن هستند.باید خودمان را باور کنیم و تلاش کنیم، شناخت بهتری از توانایی‌هایمان داشته باشیم و مهم‌تر از همه، خودمان را دوست داشته باشیم. شاید بتوان گفت، عزت نفس مهم‌ترین مسئله در زندگی هر فرد است و عامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت یا شکست او در مراحل مختلف زندگی است. در اینجا خواهیم که عزت نفس چیست و راه‌های افزایش آن را بیان می‌کنیم.

گروه تحقیقاتی افکار پویا، کارگاه افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس را در شیراز برگزار می کنند.
این کارگاه توسط آقای پویا وکیلی در شیراز برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این دوره کارگاهی است فقط تعداد محدودی پذیرش می شود.اینکه افراد چه تصویری از خویش دارند و چگونه این تصویر شکل گرفته است و اساسا آیا آن تصویری که از خود دارند تصویری حقیقی است یا اینکه تصویری است که محیط به فرد القا کرده است و فرد آنرا به عنوان واقعیت پذیرفته است از جمله موضوعاتی است که هر فرد برای شناخت نسبت به خود می بایست بداند.

کارگاه اعتماد به نفس و عزت نفس در شیراز

 

خودآگاهی و آگاهی نسبت به خود اولین قدم است که فرد برای بالابردن عزت نفس و اعتماد بنفس  خویش بآن نیاز دارد.

سرفصل های دوره عزت نفس :

۱- من کیستم؟

۲-داستانت چیست؟

۳-ترکیب بی همتای تو

۴-کشف خود قدرتمند

۵-راز تغییر نکردن

۶-قدرتت را پس بگیر

۷-تغییر در نگرش به داستانت

۸-آشتی با داستانت

۱۰-رهایی

قطعاً بعد از گذراندن این دوره جادویی و فوق العاده معجزاتی ابتدا در درون و بعد در بیرون هر فرد به وجود می آید که به مرور خود فرد تبدیل به معجزه می شود.

آگاهی هایی که در این دوره بدست می آوریم باعث ایجاد احساساتی همچون احساس ارزش، لیاقت و شایستگی و رضایت از خود، حس رهایی، اعتماد، حس امنیت، شادی و لذت و خوشحالی و شور و شوق و شعف و همچنین رشد و موفقیت در زندگی، رابطه و همه موارد زندگی میشود.

شماره های تماس جهت ثبت نام این دوره

۰۹۱۲۰۵۲۶۷۳۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

ادرس پیج اینستاگرام:pooyavakili63

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha