روزنامه اتحاد ملت

چگونه آگهی مفقودی را در روزنامه کثیرالانتشار منتشر نماییم

اگر مالک خودرویی کارت، سند کمپانی و یا برگ سبز خودرو خود را گم کرده باشد، برای دریافت المثنی این مدارک,ارائه یک نوبت آگهی درروزنامه کثیرالانتشار مبنی بر مفقودی یا سرقت شدن سند مالکیت جزئ مدارکی است که باید به مراکز تعویض پلاک ارائه دهید.

 

ضمنا کلیه آگهی های مفقودی دیگر مانند کارت ملی,شناسنامه,مدرک تحصیلی مفقودی هر نوع سندی پذیرفته می شود.آگهی هایی همچون, آگهی مجامع شرکتها,آگهی ابلاغ رای,آگهی مناسبت ها,آگهی حصر وراثت,مناقصات و مزایدات با کم ترین هزینه پذیرفته می شود. ضمنا روزنامه شما بصورت برای شما ارسال خواهد شد.

 

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری به عنوان کم هزینه ترین روزنامه کثیرالانتشار این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان ائم از سند,برگ سبز,کارت ملی,پاسپورت,فقدان سند مالکیت,مدرک تحصیلی,گواهینامه,کارت دانشجویی,کارت سوخت,کارت ملی هوشمند,کارت پایان خدمت,کارت معافیت,حصروراثت و هر نوع آگهی که می بایست در روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید آمادگی دارد در سریعترین زمان ممکن به چاپ برساند.

شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ یا شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

صفحات روزنامه کثیرالانتشار  اتحاد ملت را می توانید هر روز از طریق آدرس زیر دنبال کنید.

 

https://etehademelat.ir/

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

جمعه , ۲۱ مهر ۱۴۰۲

سلام جناب فراست لطفا یا از طریق سایت آنلاین آگهی در روزنامه به ادرس agahirozname.ir آگهی خود را پذیرش کنید یا از طریق شماره ۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

admin

یکشنبه , ۸ آبان ۱۴۰۱

لطفا جهت پذیرش آگهی مفقودی و انتشالر آن در روزنامه کثیرالانتشار با شماره های زیر و یا از طریق لینک https://agahirozname.ir/ جهت ثبت آگهی خود اقدام کنید.
۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ و ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ تماس بگیرید.

اسحق فراست

سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲

کارت ماشینم گم شده

مجتبی حقیقی دورودزنی

چهارشنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

سلام خسته نباشی برگ سبز ماشینم گم شده

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha