روزنامه اتحاد ملت

چگونه آگهی مفقودی را در روزنامه کثیرالانتشار منتشر کنیم

برای گرفتن المثنی برخی از مدارکی که گم شده است چه در تهران و چه در استانهای دیگر مانند قم,آذربایجان شرقی,آذربایجان غربی,اردبیل,اصفهان,البرز,ابلام, بوشهر, چهارمحال بختیاری, خراسان جنوبی,خراسان رضوی, خراسان شمالی,خوزستان,زنجان,سمنان, سیستان بلوچستان,فارس, قزوین, کردستان,کرمان, کرمانشاه, کهگیلویه و بویراحمد, گلستان,لرستان,گیلان,مازندران,مرکزی,هرمزگان,همدان,یزد می بایست  آگهی مفقودی را در روزنامه کثیرالانتشار درج کنند. به فرض مثال شما اگر برگ سبز خودرو و یا پاسپورت و حتی هر نوع مدرک دیگری را که مفقود کرده اید می بایست در روزنامه کثیرالانتشار آن مفقودی را اعلام نمایید. بر پایه این گزارش روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت از جمله کم هزینه ترین روزنامه ای است که در سراسر کشور منتشر می شود و آگهی ها را با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن نیز به چاپ می رساند.

مدیر بخش آگهی های روزنامه کثیرالانتشار با بیان اینکه همه هموطنان در سراسر ایران می توانند فقط طی یک تماس, آگهی خود را  منتشر نمایند و شماره های زیر را جهت  تماس این بخش  روزنامه کثیرالانتشار ۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ و ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ اعلام داشتند. یا می توانند از طریق سایت آنلاین به ادرس زیر آگهی خود را پذیرش کنند:

http://agahirozname.ir/

نمونه آگهی های مفقودی به قرار زیر می باشند.

نمونه مفقودی مدارک تحصیلی

 

مدرک فارغ‌التحصیلی اینجانب … فرزند … به شماره شناسنامه … و کد ملی … صادره از … در مقطع … رشته … صادره از دانشگاه … با شماره … مفقود گردیده و فاقد اعتبار قانونی است. از یابنده  تقاضا می‌شود اصل مدرک را به دانشگاه … به نشانی … ارسال نماید.

 

نمونه مفقودی سند خودرو

سند مالکیت موتور……..به مدل ……. به پلاک ….به رنگ … به به شماره موتور……و به شماره شاسی ……. شماره تنه …..به مالکیت …مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط می باشد.

 

نمونه مفقودی برگ سبز خودرو

برگ سبز خودروی……..به مدل ……. به پلاک ….به رنگ … به به شماره موتور……و به شماره شاسی …….به مالکیت …مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط می باشد.

 

نمونه مفقودی جواز سلاح

مجوز سلاح ،
آقای       با کد ملی           شماره شناسنامه       فرزند      در تاریخ         مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط می باشد.
جواز اسلحه(اسلحه …………………………………………………………شماره بدنه ……..

 

نمونه آگهی مفقودی  جواز اشتغال
کارت شناسایی نظام پزشکی و دندان پزشکی آقای / خانم            با کد ملی …………………. شماره شناسنامه ……….. فرزند محمود در تاریخ ……… مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط می باشد.

 

نمونه آگهی مفقودی سند مالکیت

آقا/ خانم………….. با کد ملی ………………………… شماره شناسنامه……… فرزند علیرضا در تاریخ ………………………..مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط می باشد
(سه دانگ سند مالکیت به شماره پلاک ثبت……………… و پلاک اصلی ………… و پلاک فرعی …………….واقع در استان……… شهر…………

 

 

نمونه آگهی مفقودی کارت دانشجویی
کارت دانشجویی به شماره ….بنام…رشته ….دانشگاه…مفقود گردیده و فاقد اعتبار می باشد

نمونه آگهی مفقودی پروانه اشتغال به کار
پروانه اشتغال به کار به شماره پروانه….به شماره عضویت…..فعالیت در استان …..متعلق به اقای/خانم..کدملی…..مفقود گردیده وفاقد اعتبار است.

 

نمونه آگهی مفقودی پروانه مطب

پروانه مطب به شماره …..بنام…..مفقود گردیده و فاقد اعتبار می باشد.

 

نمونه آگهی مفقودی گواهی موقت

گواهی موقت اینجانب……به شماره……به تاریخ صدور……از دانشگاه…….در رشته……..در مقطع……مفقود گردیده و فاقد اعتبار می باشد

 

نمومه آگهی مفقودی پروانه ساخت

پروانه ساخت به شماره……به نام شرکت…..مفقود گردیده و فاقد اعتبار می باشد.

لطفا با توجه به نوع مفقودی یکی از فرم های بالا را پر کرده و یا آگهی فقدان کارت هوشمند ملی,آگهی حصر وراثت,گواهینامه,پاسپورت(گذرنامه),کارت سوخت,آگهی فقدان سند مالکیت, کارت تراکتور و غیره را  به شماره واتساپ ۰۹۳۳۰۱۶۶۴۴۳۳ ارسال نمایید تا در اسرع وقت در روزنامه کثیرالانتشار منتشر شود.

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید و یا با  کلیک بر سایت آگهی در روزنامه اگهی خود را بصورت انلاین ثبت کنید. ضمنا نسخه روزنامه به آدرسی که در سایت آنلاین ثبت می کنید ارسال می گردد. چنانچه مشکلی در ثبت آنلاین دارید از طریق شماره تماس های زیر نیز آگهی شما پذیرش می شود.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۸۳۹۰۳۸۶

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

و یا با کلیک روی

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

بصورت آنلاین آگهی خود را پذیرش کنید.

 

 

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق برنامه های بله، ایتا و واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

روزنامه اتحاد ملت در مشهد و همه استانها دارای سرپرستی است ولی آگهی شما از طریق سایت آنلاین پذیرش می شود و برای شما ارسال پستی می شود. ادرس سایت آنلاین agahirozname.ir یا از طریق تماس تلفنی پذیرش کنید ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

admin

سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

سلام لطفا از طریق سازمان مبوطه اقدام کنید

سید عبدالله حسینی

جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام مشهد هم دفتر دارید حضوری بیایم؟

مجید کرانیان

دوشنبه , ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

سلام ایا میشه بدونم اگهی ما ثبت شده یا نه و اگهی رو در روزنامه ببینم؟یه اگهی که شخصی فوت کرده و اداره دارایی زده روزنامه

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha