روزنامه اتحاد ملت

چاپ فوری آگهی رای دادگاه با کمترین هزینه در روزنامه کثیرالانتشار

منظور از آگهی افراد مجهول المکان چیست؟

آگهی ابلاغ رای برای افرادیکه فاقد آدرس درست و دقیق باشند بطوریکه امکان ابلاغ رای به آنها فراهم نیست که پس از “لایحه مجهول المکان اعلام نمودن خوانده” می باشد بطوریکه :

درصورتیکه خوانده در نشانی اعلامی در دادخواست شناخته نشود و یا از آنجا نقل مکان نموده باشد ، خواهان می بایست نشانی دیگری از خوانده را به دادگاه اعلام نماید ، چنانچه آدرس دیگری از خوانده وجود نداشته باشد، می بایست خوانده را مجهول المکان اعلام نموده و تقاضا نمایید که اوراق قضایی از طریق نشر آگهی در روزنامه کثیرالانتشار  به خوانده ابلاغ گردد.روزنامه اتحاد ملت  به عنوان کم هزینه ترین روزنامه کثیرالانتشار نسبت به انتشار آگهی های ابلاغ رای در سراسر ایران آماده خدمات دهی به هموطنان عزیزمان است.

نمونه تقاضای اعلام مجهول المکان نمودن خوانده

ریاست محترم شعبه ——— دادگاه عمومی حقوقی

با سلام و تقدیم احترام ، اینجانب ————– در خصوص پرونده به شماره بایگانی ———– مطروحه در آن شعبه محترم به استحضار می رساند ، با توجه به اینکه آدرس دیگری از خوانده آقای ———– ندارم ، لذا با مجهول المکان اعلام نمودن خوانده ، خواهشمندم  اوراق قضایی از طریق نشر آگهی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار به خوانده ابلاغ گردد .

     نام و نام خانوادگی        امضاء

نمونه آگهی ابلاغ رای افراد مجهول المکان

به موجب دادنامه شماره ۹۹۲۵۴۵۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲ پرونده کلاسه ۹۹۰۵۲۴۲ شعبه نهم دادگاه خانواده تهران بین آقای علی فرهادی  و خانم سحر اکبری  حکم طلاق صادر و بر حسب پاسخنامه شماره ۱۳۹۹۱۵۲۶ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ قطعیت یافته با توجه به مجهول المکان بودن زوج /زوجه مستندا به تبصره ذیل ماده ۳۵ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۰۱ مجلس شورای اسلامی به آقای  علی فرهادی فرزند اصغر  اعلام و دعوت میگردد ظرف یک هفته از تاریخ نشر آگهی جهت اجرای طلاق در این دفترخانه به نشانی : تهران، ۲۲ بهمن ،گلستان ، چهارراه ارشاد ، بلوار ارشاد شرقی ، حضور بهم رسانید . در صورت عدم حضور مطابق قانون و مقررات مربوط به طلاق اقدام خواهد شد.

 

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید و یا با  کلیک بر سایت آگهی در روزنامه اگهی خود را بصورت انلاین ثبت کنید. ضمنا نسخه روزنامه به آدرسی که در سایت آنلاین ثبت می کنید ارسال می گردد. چنانچه مشکلی در ثبت آنلاین دارید از طریق شماره تماس های زیر نیز آگهی شما پذیرش می شود.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۸۳۹۰۳۸۶

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

و یا با کلیک روی

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

بصورت آنلاین آگهی خود را پذیرش کنید.

 

 

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق برنامه های بله، ایتا و واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha