روزنامه اتحاد ملت

چاپ آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار با یک تماس

 

هر نوع مدارکی که گم شده باشد و نیاز به انتشار در روزنامه کثیرالانتشار داشته باشد همه هموطنان در استانهای  آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل  ،اصفهان ، البرز ،ایلام ، بوشهر، تهران ،چهارمحال و بختیاری ،خراسان جنوبی ، خراسان رضوی،  خراسان شمالی ،خوزستان ، زنجان، سمنان  ،سیستان و بلوچستان ، فارس ،قزوین ، قم، کردستان ،کرمان، کرمانشاه ،کهگیلویه و بویراحمد ،گلستان  ،گیلان، لرستان ، مازندران ،مرکزی ،هرمزگان  همدان، ، یزد می توانند از طریق یکی از شماره های زیر فقط طی یک تماس آگهی خود را در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت منتشر نمایند.

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید و یا با  کلیک بر سایت آگهی در روزنامه اگهی خود را بصورت انلاین ثبت کنید. ضمنا نسخه روزنامه به آدرسی که در سایت آنلاین ثبت می کنید ارسال می گردد. چنانچه مشکلی در ثبت آنلاین دارید از طریق شماره تماس های زیر نیز آگهی شما پذیرش می شود.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۸۳۹۰۳۸۶

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

و یا با کلیک روی

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

بصورت آنلاین آگهی خود را پذیرش کنید.

 

 

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق برنامه های بله، ایتا و واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha