روزنامه اتحاد ملت

چاپ آگهی انحصار وراثت در روزنامه کثیرالانتشار استان تهران

انحصار وراثت :

انحصار وراثت به پروسه‌ای بعد از فوت متوفی گفته می‌شود که بر طبق لیست اموال، تعداد وراث، نسبت آنها با متوفی و وصیت نامه ایشان، اموال متوفی بین وراث تقسیم می‌شود. برای انجام این امور باید ابتدا گواهی انحصار وراثت را دریافت کرد،در این خصوص دادگاه پس از رسیدگی، گواهی‌نامه‌ای به نام تصدیق انحصار وراثت صادر می‌نماید که در اختیار اشخاص ذینفع قرار خواهد گرفت

این موضوع تحت عنوان آگهی حصر وراثت باید در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار چاپ گردد. انحصار وراثت در حقوق عبارت است از معلوم نمودن تعداد وراث متوفی توسط مراجع ذی صلاح.

چاپ اگهی  حصر وراثت در روزنامه کثیرالانتشار 

 در این مرحله دادگاه به هزینه خود وراث آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ می‌کند تا در صورتی که وراث دیگر وجود داشت به دادگاه مراجعه کند. دلیل دیگر چاپ آگهی این است که در صورتی که متوفی در زمان فوت ورثه‌ای نداشته باشد اموال ایشان به خزانه دولت می‌رود.

البته این چاپ آگهی به شرایطی بستگی دارد. برای مثال اگر اموال شخص کمتر از مبلغی بود دیگر آگهی چاپ نمی‌شود. اگر متوفی در روستا زندگی می‌کردند به جای چاپ آگهی انحصار وراثت در روزنامه، آگهی را در محل دید تمامی افراد روستا قرار می‌دهند تا در صورت وجود ورثه دیگر به دادگاه مراجعه کند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

روزنامه اتحاد ملت به عنوان کم هزینه ترین روزنامه کثیرالانتشار نسبت به انتشار آگهی های حصروراثت در سراسر ایران آماده خدمات دهی به هموطنان عزیزمان است

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید و یا با  کلیک بر سایت آگهی در روزنامه اگهی خود را بصورت انلاین ثبت کنید. ضمنا نسخه روزنامه به آدرسی که در سایت آنلاین ثبت می کنید ارسال می گردد. چنانچه مشکلی در ثبت آنلاین دارید از طریق شماره تماس های زیر نیز آگهی شما پذیرش می شود.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

و یا با کلیک روی

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

بصورت آنلاین آگهی خود را پذیرش کنید.

 

 

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق برنامه های بله، ایتا و واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha