روزنامه اتحاد ملت

پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

 

“بسم الله الرحمن الرحیم”

السلام علیک یا اباعبدالله

” اربعین حسینی، نماد جاودانگی مکتب عاشورا و میعادگاه تجدید میثاق با آزادگی و دینداری است.”

با درود بر ارواح طیبه شهدای کربلا، فرارسیدن ایام اربعین حسینی را به تمامی مسلمانان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تعزیت و تسلیت عرض می کنم.

سوگواری اربعین سالار شهیدان به دلیل جایگاه واقعه عاشورا در صیانت از دین مبین اسلام همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. شرایط خاص جهان اسلام در دوران امامت سومین پیشوای شیعیان، احیاء سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر، جهاد بی نظیر حضرت ابا عبدالله الحسین  (ع) و درس های تربیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی واقعه عاشورا شکل خاصی به این حادثه داده تا جایی که تمام ائمه اطهار، بر احیای عزاداری آن حضرت تاکید فراوان داشته اند. اگرچه سال جاری به دلیل شیوع پاندمی کرونا به ناچار محدودیت هایی در برگزاری این مراسم اعمال می گردد اما مسلمانان و شیعیان درجای جای دنیا که باشند با شور و عشق به سومین امام شیعیان و برترین مظهر آزادگی عرض ارادت خواهند کرد. درجزیره کیش نیز دوستدارن حضرت اباعبدالله (ع) و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام با رعایت دستورات و ضوابط بهداشتی در اربعین حسینی سوگواری می نمایند؛ امید است امسال نیز اربعین حسینی فرصتی گرانقدر در جهت شناخت زوایای مختلف واقعه کربلا و تحکیم وحدت مسلمانان جهان باشد.

در پایان با تسلیت مجدد این ایام به تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مریدان آن حضرت؛ عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha