روزنامه اتحاد ملت

پذیرش و چاپ آگهی مناقصه در روزنامه کثیرالانتشار

مناقصه و یا مزایده می بایست از طریق آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به اطلاع مردم برسد تا کسانی که میل و شرایط شرکت در مناقصه را دارا هستند بتوانند از آن آگاهی پیدا کنند.

اگر مناقصه ای از طریق آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نشر داده نشود چه بسا چنانچه قانون تشخیص دهد آن مناقصه ابطال گردد.

براساس ماده یک دستورالعمل ماده ۵۳ آیین نامه مالی و معاملاتی موضوع مناقصه و مزایده؛

آگهی مناقصه (مزایده) حداقل دو نوبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور و  در صورت لزوم یک تا ۳ نوبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار محلی منتشر می‌گردد.

تبصره۱: مؤسسه درصورتی که لازم تشخیص دهد می‌تواند علاوه بر آگهی مناقصه (مزایده) با استفاده از سایر امکانات از قبیل نشر آگهی در محلهای مناسب یا پخش آگهی از طریق دیگر رسانه‌های ارتباط جمعی یا ارسال آگهی برای اشخاص ذیربط (فروشندگان و خریداران کالا یا خدمات) از متقاضیان دعوت به عمل آورد.

تبصره۲: در مواردی که مطابق مقررات عمومی کشور موضوع معامله ایجاب نماید که آگهی مناقصه (مزایده) در سطح بین‌المللی بعمل آید یک نسخه از آگهی از طریق وزارت امور خارجه به سفارتخانه‌های کشورهای ذیربط در تهران یا سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فرستاده می‌شود.

تبصره ۳: انتخاب روزنامه به عهده رئیس مؤسسه است.

اکنون پرسش این است چگونه آگهی به روزنامه کثیرالانتشار داده می شود؟

از دو طریق بسیار ساده می توان آگهی مناقصه و یا مزایده خود را پذیرش کنید. یا بصورت مستقیم از طریق شماره تماس های روزنامه کثیرالانتشار و یا بصورت آنلاین از طریق سامانه آنلاین روزنامه کثیرالانتشار می توان آگهی های مناقصه و مزایده را پذیرش کرد.

ضمنا شماره تماس های زیر آماده پذیرش آگهی های مناقصه و مزایده می باشد.۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ ، ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳،۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰،۰۲۱۸۸۳۹۰۳۸۶،۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

یکشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۱

سلام لطفا جهت اعلام مفقودی کارت پایان خدمت با شماره هخای ۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ و یا به شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ در واتساپ پیام دهید.

بایرام داوری

یکشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۱

گم شدن پایان خدمت اعزام۱۳۵۹/۱۲/۲۰

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha