روزنامه اتحاد ملت

مناقصه ساخت سوله های تولیدی و انبار شرکت صنعتی تولیدی سپنتا پلیمر

 

شرکت صنعتی تولیدی سپنتا پلیمر طی  آگهی که در تاریخ  شنبه ۸ اردیبهشت  ۱۴۰۳   در  روزنامه اتحاد ملت منتشر کرد اعلام کرد  که در نظر دارد پروژه ساخت سوله های تولیدی و انبار خود را طریق مناقصه به انجام برساند

 

متن مزایده  به شرح زیر است:

 

شرکت صنعتی تولیدی سپنتا پلیمر در نظر دارد پروژه ساخت سوله های تولیدی و انبار خود را به مساحت تقریبی ۷۵۶۰ متر مربع در محل کارخانه به آدرس اهواز-کیلومتر ۵ جاده خرمشهر جنب شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز از طریق مناقصه به انجام برساند. شرکتهای متقاضی حضور تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ فرصت دارند پاکات فنی و مالی به مبلغ پنج میلیارد ریال پیشنهادی خود را همراه با سفته بدون خط خوردگی به حراست مجموعه تحویل دهند و جهت دریافت اسناد و نقشه های مناقصه با تلفن ۰۹۹۱۹۴۰۰۹۹۴ و یا آدرس ایمیل مکاتبه نمایند. بدیهی است رزومه همراه با مدارک تایید رزومه و اسناد شرکت حاضر در مناقصه در پاکت جداگانه و همراه با پاکات فنی و مالی در محدوده تاریخ مقرر باید تحویل گردد. همچنین پاکات مالی فاقد سفته بازگشایی نمی شوند.

 

 

 

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستره سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان و سازمانها ، شهرداریها، دهیاری ها،شرکتهای خصوصی و دولتی،سازمان ها فراهم آورده است تا با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین به آدرس  https://agahirozname.ir/ اگهی  استخدام و مزایده، مناقصه، مفقودی، ثبتی و…  را با کم ترین هزینه در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت منتشر کنند.

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی شبانه روزی جهت راهنمایی شما عزیزان است.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha