روزنامه اتحاد ملت

روزنامه های کثیرالانتشار کدام اند؟

روزنامه هایی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته اندو  اغلب بر روی دکه های روزنامه فروشی  قرار دارند و در یک سطح وسیعی  هر روز منتشر می شوند رونامه کثیرالانتشار هستند.
آگهی های مفقودی،ثبتی دادگستری و غیره را قانون منوط کرده در یکی از این روزنامه های کثیرالانتشار درج شوند. اینکه در کدام روزنامه به چاپ برسد بستگی به شخص آگهی دهنده دارد. فرد هم می تواند در روزنامه های پر هزینه ای مانند روزنامه ایران،همشهری،کیهان و غیره به چاپ برساند که می بایست هزینه هنگفتی را پرداخت نماید و هم می تواند در روزنامه هایی مانند روزنامه اتحاد ملت که کم ترین هزینه را بابت چاپ آگهی دریافت میکند به چاپ برساند.

با این حال اکثر اوقات افراد بدلیل اینکه از این موضوع آگاهی کامل ندارند هزینه زیادی را متحمل می شوند.آسان ترین و کم هزینه ترین روش برای چاپ آگهی ارتباط مستقیم فرد با دفتر روزنامه است که هموطنان عزیز می توانند از طریق شماره تماس های زیر و ارسال آگهی خود از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ اقدام به انتشار آگهی خود کنند.

روزنامه اتحاد ملت در همه استانها ائم از تهران,مرکزی, اردبیل,آذربایجان غربی,اصفهان,خوزستان,ایلام,خراسان شمالی,هرمزگان,بوشهر,خراسان جنوبی,آذربایجان شرقی,تهران,لرستان,گیلان,سیستان بلوچستان,زنجان,مازندران,سمنان,کردستان,چهارمحال بختیاری,فارس,قزوین,قم,البرز,البرز,کرمان,کرمانشاه,گلستان,خراسان رضوی,همدان,کهگیلویه و بویراحمد,یزد منتشر می شود.

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید و یا با  کلیک بر سایت آگهی در روزنامه اگهی خود را بصورت انلاین ثبت کنید. ضمنا نسخه روزنامه به آدرسی که در سایت آنلاین ثبت می کنید ارسال می گردد. چنانچه مشکلی در ثبت آنلاین دارید از طریق شماره تماس های زیر نیز آگهی شما پذیرش می شود.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۸۳۹۰۳۸۶

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

و یا با کلیک روی

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

بصورت آنلاین آگهی خود را پذیرش کنید.

 

 

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق برنامه های بله، ایتا و واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲

سلام جناب عابدی
لطفا از طریق سایت انلاین اگهی در روزنامه به ادرس https://agahirozname.ir/ و یا از طررق شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ اگهی خود را پذیرش کنید.

admin

سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲

لطفا از طریق سایت انلاین اگهی در روزنامه به ادرس https://agahirozname.ir/ و یا از طررق شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ اگهی خود را پذیرش کنید.

admin

سه شنبه , ۱۰ آبان ۱۴۰۱

سلام هم می توانید از طریق سایت روزنامه ها و از طریق سایت پیشخوان و یا جار اقدام نمایید.

admin

دوشنبه , ۱۷ آبان ۱۴۰۰

سلام لطفا با این شماره تماس بگیرید ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

رضا عابدی

سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲

گم شدن برگه سبز خودرو پژو پارس خاکستری مدل ۹۰
شماره موتور ۱۲۱۴۹۰۱۴۸۰۵۹شماره شاسی NAAN01CA0BK108852

صغری نصیری

سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲

گم شدن برگه سبز خودرو پژو پارس خاکستری مدل ۹۰
شماره موتور ۱۲۱۴۹۰۱۴۸۰۵۹شماره شاسی NAAN01CA0BK108852

فعیمه

سه شنبه , ۱۰ آبان ۱۴۰۱

سلام من میخواستم مناقصات روزنامه ها رو چک کنم؟چطور میتونم

مجید خسروی

یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۴۰۰

سلام خسته نباشید برای اعتراض به آگهی تو روزنامه کثیرالانتشار باید چیکار کنیم؟

محمدافضلی

شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام من یه دانه خودرو آردی خریدم بین من و صاحب ماشین یک برگه به عنوان قولنامه خودرو امضا کردیم تا موقع تعویض پلاک صاحب ماشین برگ سبز گم کرده کارت سوختش سوخته آیا من بخوام بیفتم دنبال المثنی برگ سبز راه داره بعد تو روزنامه کثیرالانتشاردرکرمانشاه انتشارات بعداز ده روز برگ سبز المثنی برام صادر میشه با آدرس خودم بعد برم تعویض پلاک کارت سوختم فعال میشه ممنون میشم راهنمایی بکنید

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha