روزنامه اتحاد ملت

راه اتحاد ملت، اتحاد است

 

پویا وکیلی
اکنون اتحاد ملت وارد چهارمین سال خود شد.خداوند را شاکرم که در این مدت، اتحاد ملت بدون وابستگی به گروه ،حزب،سازمان و حتی فرد خاصی و فقط با نشان اتحاد و همبستگی راه خود را طی کرد.
به باور من هر گفتار،رفتار،کرداری که از تکثر به سمت اتحاد و وحدت در حرکت باشد بی شک راه خود را در پرسنگلاخ ترین مسیرها هم که باشد پیدا خواهد کرد. اگر مسیر قلم به سمت اتحاد باشد یقینا در آن نوشته روشنایی نمایان خواهد بود. اساسا” ماندگاری آثار بزرگانی همچون مولانا،سعدی و حافظ حاصل عصاره نگرش وحدتی است که در این آثار پیداست.همانگونه که راز ماندگاری معماری اسلامی در پیام وحدتی است که می توان از آن دریافت کرد.
به عبارتی می توان اینگونه بیان کرد هر اثری ماندگار خواهد شد که با معجون وحدت آغشته شده باشد.
هر فکر و رفتاری یا از نوع وحدت و اتحاد است یا از سر تکثر و جدایی است. افکار وحدت بخش از خویشتن واقعی نشات می گیرند و افکاری که ساز ناکوک دارند و بر طبل جدایی می کوبند از خویشتن دروغین دستور می گیرند. هر انسانی مختار است که از کدام تبعیت کند.
روزنامه اتحاد ملت هم چنان بر عهد پیشین خود وفادار خواهد ماند و فارغ جهت گیریهای سیاسی و گروهی در راه ، اتحاد گام بر خواهد داشت.

در پایان از همه دوستان پر تلاشم در گروه تحریریه و همینطور از سازمان آگهی ها، سازمان شهرستانها و سرپرستان روزنامه اتحاد ملت خدا قوت و دست مریزاد می گویم. از خداوند منان برای همه مردم جهان و بویژه برای کسانی که در جهت رشد و تعالی جامعه خویش گام بر می دارند، تندرستی و شاد زیستن را خواستارم.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha