روزنامه اتحاد ملت

دوره آنلاین عزت نفس و خودباوری

در این روزهای پر هیاهو افراد بیش از گذشته از خویشتن حقیقی خود دور شده اند. اگر یک شب به محلی در اطرف شهر برویم که بلند ترین نقطه شهر باشد و بتوانیم از آن بلندی به شهر بنگریم. بگونه ای که آپارتمان ها و برج ها، بسیار ریز بنظر برسند و نور خودرو هایی را ببینیم که با سرعت مثل مورچه ها این سو و آن سو می روند چه بسا سوالات زیادی در ذهن مان متبادر شود.

بی شک به فکر فرو می رویم. مثلا کجا چنین شتابان!

بشر گویا بیش از هر زمانی سردرگم گشته.

لحظه لحظه زندگیش یا در حسرت گذشته است یا با ترس و نامیدی به آینده می نگرد.همه چیز را در یک لحظه میبنید به غیراز خود لحظه حال را!

می کوشد تا موفقیت کسب کند بعد از زندگی لذت ببرد! اما به موفقیت که میرسد باز همون خود ملول قبل از موفقیتش است.

برخی که خود را لایق موفقیت نمیدانند. اینان که قبل از اینکه بازی را شروع کنند بازنده اند. البته دلیل ملول بودنشان را بازنده بودنشان می دانند و دلیل بازنده بودنشان را عواملی می دانند که اصلا ربطی به خودشان پیدا نمی کند.

البته نقطه مشترک بازنده ها و موفق ها جایی است که از درون احساس خلا میکنند. در بعضی مواقع که در تنهایی خود به سر می برند گویا وحشتناک ترین لحظه است و سریعا باید خود را به یک جایی و یا یک دوستی برسانند چرا که چیزی ترسناک گویا در آن لحظه بوده است.

آری چیزی ترسناک و غریبه!

شاید اینهمه سر و صدا و شلوغی فقط بخاطر این است که صدای آن موجود غریبه را نشنویم.

آیا تا بحال از خودت پرسیده ای آن غریبه کیست؟

چرا اینهمه از او می ترسی؟

چرا از او فراری هستی؟

آیا او واقعا ترسناک است؟

آیا برای یک بار صدای او را شنیده ای؟

آیا رابطه او با خودت را میدانی؟

اگر انسان موفقی هستی و هر زمان که به موفقیت دست پیدا کردی و یا به هدفت رسیدی آیا آن خوشی که احساس کردی بعد از موفقیت با تو همراه خواهد بود را تجربه کرده ای یا فقط یه مدت شاد بودی و بعدش مثل قبل ملول شدی؟ اگر اینگونه است آیا دلیلش را از خود پرسیده ای؟

اگر خودت را انسان شکست خورده ای می دانی تا حالا عمده ترین دلیل شکست هایت را از خود پرسیده ای؟ چقدر خودت را باور داری؟

و تا چه اندازه خود را لایق رسیدن به اهدفت می دانی؟

بی شک کسی که در حال خواندن این مطلب است کسی است که موضوعی را در مورد عزت نفس سرچ کرده است و برخی از سوالات بالا برایش پیش آمده و البته که میداند با خود حقیقی اش فاصله گرفته است و   این نشان از آگاهی او نیز دارد. چرا که اغلب افراد در حال جستجو کردن مطالب دیگری هستند چه بسانقطه مقابل آگاهی هم باشد.

 

دوره عزت نفس و خود باوری خود حقیقی و و غول درونت را به تو یاد آوری میکند.

پویا وکیلی

دوره عزت نفس و خود باوری

این دوره به صورت آنلاین و حضوری توسط یکی از برجسته ترین اساتید در حوزه موفقیت و توسعه فردی برگزار می گردد.

پویا وکیلی شاید از محدود اساتیدی است که بیش از اینکه روی راه حل های سطحی و تکنیک وار مسائل را بیان کند موضوعات را ریشه ای و باورهای غیرسازنده فرد را در مورد خود و خوییشتن حقیقی نشانه می رود و این خود آگاهی عمیقی را با خود به همراه دارد.

راه های ارتباطی برای ثبت نام در دوره عزت نفس و خود باوری از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۰۵۲۶۷۳۸ و یا در دایرک اینستاگرام @pooyavakili63 پیام ارسال فرمایید.

شاید از دیگر امتیازات دوره های آقای پویا وکیلی با مابقی اساتید حوزه موفقیت هم هزینه آن کم تر و هم اینکخ در طول دوره هر زمان فردی به هر دلیلی رضایت نداشته باشد وجه بصورت ۱۰۰در۱۰۰ برگشت داده خواهد شد.

دوره  عزت نفس و خودباوری در شهر های تهران،تبریز، ارومیه، اردبیل، اصفهان ،کرج ،ایلام ، بندر بوشهر ، شهرکرد، بیرجند ،مشهد، بجنورد ، اهواز ، زنجان، سمنان، زاهدان ،شیراز، قزوین، قم ، سنندج ، کرمان، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، رشت، خرم آباد، ساری، اراک، بندرعباس، همدان، یزد برگزاری میگردد.

 

 

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

یکشنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۳

سلام وقت بخیر
سپیده خانم عزیز لطفا برای ثبت نام در دوره نام شریف تون همراه با اسم دوره را به شماره ۰۹۱۲۰۵۲۶۷۳۸ ارسال فرمایید. ضمنا ادرس پیج اینستاگرام @pooyavakili63 می باشد.

سپیده صحرانورد

یکشنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۳

سلام تو کلاسهای عزت نفس میخواستم شرکت کنم

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha