روزنامه اتحاد ملت

بهترین اساتید و مدرس های دوره عزت نفس و اعتماد به نفس

هر چه دنیای به سمت ماشینی شدن پیش می رود رفاه و راحتی نیز برای انسان مهیا تر می شود. انسان دیگر نیازی به  اتجام دادن کارهای یدی ندارد.

اکنون به لطف هوش مصنوعی حتی نیاز به فکر کردن برای  انسان به کمترین حد رسیده است. اما انسانی که به صرف تفکرش به عنوان خلیفه الله برگزیده شده است مسلما نمی تواند این موهبت الهی را به طور کامل نادیده بگیرد هر چند که هوش مصنوعی خود محصول قدرت تفکر انسان است.

اساسا یکی از قوانین جهان، قانون تعادل است. بگونه ای که مصرف بیش از اندازه دارو در نقش سم ظاهر می شود.

بنابراین هر چند که دنیالی مدرن رفاه و راحتی را با خود همراه داشت اما وقتی که تعادل در متکی بودن به این ابزار وجود نداشته باشد باعث برهم خوردن آرامش و شادکامی میشود. همچنانکه جامعه بیش از گذشته دچار افسردگی و ملولی شده است.

در این شرایطی  که تغییرات با شتاب دیوانه کننده ای درحال حرکت است بطوریکه  انسان خود را با ابزاری که ساخته دست خودش است  یکی می انگارند و خود حقیقی اش را کنار گذاشته است.

دوری انسان از خویشتن واقعی اش باعث شده دیگر لبخندهای دیروز را تجربه نکند و همه شادی خود را به آینده موکول کند آینده ای که همیشه فقط آینده است.

انسان امروز نمیداند آینده را همین لحظه های حال می سازند.

مهره گمشده انسان امروز را نمی توان در فضا و یا در هوش مصنوعی یافت. آنچه را که انسان امروز به آن نیازمند است چیزی نیست که در بیرون یافت شود آنچه هست در درون است.خلاقیت های انسان در هر زمینه ای را باید ستود. اما دور شدن ازخود حقیقی می تواند انسان با هر دستاورد بزرگی که داشته باشد را نیز ملول کند.

شناخت نسبت به خویشتن و همینطور خویشتن دوستی و خویشتن پذیری که همان عزت نفس  است مهره گمشده جهان امروز است.

بهترین اساتید و مدرس های دوره عزت نفس و اعتماد به نفس

 ازجمله اساتید برجسته دوره عزت نفس و اعتماد به نفس می توان پویا وکیلی،محمود معظمی، احمد حلت، علیرضا آزمندیان را نام برد. 

ادرس پیج اینستاگرام:pooyavakili63

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha