روزنامه اتحاد ملت

برنامه ای برای گران کردن بلیت مترو نداریم

رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت ۱۰ هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنام های برای گران کردن بلیت نداریم.

محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز برای اولین بار تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر تهران مطرح شد، گفت: اعضای شورا پس از ماه ها تحقیق و تفحص در مورد موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه تحقیق و تفحص چه می شود، گفت: یا باید به سازمان تخلفات اداری ارجاع داده شود و یا موضوع برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شود.

هاشمی همچنین از تصویب کلیات انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت : بر این اساس ۲۰۰۰ میلیارد تومان این اوراق به مترو و ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اتوبوس اختصاص داده می شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورامبنی بر بلیت ۱۰ هزار تومانی برای مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه ای برای گران کردن بلیت نداریم.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha