روزنامه اتحاد ملت

انتشار اگهی مفقودی کارت دانشجویی در روزنامه کثیرالانتشار

 

مفقود شدن کارت دانشجویی

کارت دانشجویی هویت قانونی هر دانشجو به عنوان دانشجوی یک دانشگاه است. هر دانشجو برای ورود به دانشگاه، استفاده از امکانات ویژه دانشجوی مانند بن کتاب، کارت مترو دانشجویی و امکانات رفاهی دانشگاهی بر اساس کارت دانشجویی احراز هویت می شود. در صورت گم شدن کارت دانشجویی بایستی در کمترین زمان ممکن برای صدور المثنی آن اقدام کرد. به منظور صدور المثنی بایستی آگهی مفقودی کارت دانشجویی خود را در روزنامه کثیرالانتشار به عنوان یک مستند قانونی مبنی بر صحت اعلام مفقودی آن ثبت نمایید.

اقدام های لازم برای دریافت کارت دانشجویی المثنی

پس از درج آگهی مفقودی در روزنامه‌ کثیرالانتشار اتحاد ملت، شما باید به امور دانشجویی، حراست دانشگاه و آموزش دانشکده خود مراجعه کنید. پس از پر کردن فرم‌ها و ارائۀ مدارک، لازم است که به سایت دانشگاه محل تحصیل خود بروید و عکس خود و تصویر مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. باید دقت کنید که کلیۀ اطلاعات درخواست شده را به صورت صحیح و دقیق وارد سایت نمایید. بعضی از شعبه‌های دانشگاه‌های آزاد، سراسری، پیام‌نور و علمی‌کاربردی روی وب‌سایت رسمی خود امکان پرداخت آنلاین هزینه صدور کارت دانشجویی المثنی را فراهم کرده‌اند. بعد از طی مراحل قانونی با کارشناس دانشکده خود جهت دریافت کارت دانشجویی المثنی در تماس باشید. تحویل کارت دانشجویی المثنی در دانشگا‌های مختلف بین سه روز تا سه ماه طول خواهد کشید. دانشگاه ممکن است برای این سه ماه به شما گواهی موقتی بدهد که صرفاً برای ورود به دانشگاه معتبر است. معمولاً کارت دانشجویی المثنی فقط یک بار صادر می‌شود و اگر آن را گم کنید، دریافت دوباره آن زمان بسیار بیشتری خواهد برد. همچنین هزینه صدور دوباره آن نیز بیشتر می‌شود. البته هزینه آگهی مفقودی کارت دانشجویی المثنی ثابت است.ودر روزنامه اتحاد ملت با یک تماس تلفنی می توانید آگهی خود را (هرنوبت ۴۵ هزار تومان) چاپ کنید.

نمونه  متن آگهی مفقودی کارت دانشجویی

کارت دانشجویی اینجانب عاطفه عبدالهی نژاد به شماره دانشجویی ۹۸۳۸۴۱۰۴۲ در رشته شیمی محض مقطع تحصیلی کارشناسی دانشگاه جیرفت مفقود گردیده و فاقد اعتبار می‌باشد. از یابنده تقاضا می‌شود مدارک را به آدرس کرمان ، جیرفت، باقرآباد، دانشگاه جیرفت ارسال نماید.

تلفن های پذیرش آگهی  در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸
۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳
۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷
۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰
۰۲۱۸۸۳۹۶۱۴۹
ضمنا شماره واتساپ ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ در ساعات غیراداری آماده پذیرش آگهی شما نیز می باشد.

از طریق سایت https://agahirozname.ir/ بصورت آنلاین می توانید آگهی خود را پذیرش کنید.

نسخه فیزیکی روزنامه به ادرسی که ثبت می کنید از طریق پست ارسال میگردد.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

admin

یکشنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۲

خانم رشیدی شما می بایست آگهی تون رو از طریق سایت آنلاین به ادرس https://agahirozname.ir/ ثبت کنید و نسخه فیزیکی روزنامه هم به ادرستون ارسال میشه اگه مشکلی در ثبت داشتید می تونید با شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ تماس بگیرید

حنانه

یکشنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۲

اینجانب حنانه رشیدی فرزند مرتضی رشیدی به شماره کارت مل.......۱ در استان مازندران شهرستان قائمشهر سکونت دارد و در سال ... شروع دانشگاه در بابل داشگاه الزهرا بوده که کارت دانشجویی خود را گم کردم و تقاضا درخواست مجدد کارت دانشجویی خود را دارم

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha