روزنامه اتحاد ملت

انتشار آگهی مجوز اسلحه در روزنامه کثیرالانتشار

 

مجوز سلاح یا به عبارتی جواز حمل و نگهداری اسلحه تحت شرایطی خاص و به افراد واجدالشرایط واگذار میگردد.

گم کردن مجوز سلاح (مفقود شدن مجوزسلاح) علاوه بر اینکه ممکن است موجبات سوء استفاده متخلفان از آن را فراهم نماید ،

منجر به عدم حمل و استفاده سلاح خواهد شد به طوریکه اسلحه بدون مجوز به عنوان قاچاق محسوب میشود

 

 اقدام های لازم برای تمدید اعتبار:

متقاضیان برای تمدید اعتبار پروانه حمل سلاح خود باید در تهران سه ماه زودتر و در شهرستان ها شش ماه زودتر از اتمام اعتبار پروانه حمل برای تمدید اقدام نمایند در صورت عدم اقدام به موقع برای تمدید از نظر قانونی اسلحه غیر مجاز تشخیص داده شده و با فرد متخلف برخورد قانونی لازم انجام و سلاح وی نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

بنابر این در صورتیکه مجوز اسلحه در هر شرایطی سرقت یا مفقود گردد ، جهت صدور المثنی آن ، اعلام مفقودی آن در روزنامه کثیرالانتشار الزامی می باشد.

هرچند ثبت و چاپ آگهی مفقودی مجوز سلاح به تنهایی در روزنامه سراسری کافی نبوده و بایستی مالک آن در اسرع وقت با در دست داشتن روزنامه حاوی آگهی مفقودی به مبادی ذیربط مراجعه نماید. آدرس مرکز صدور مجوز سلاح در تهران به شرح زیر است:

تهران -میدان امام خمینی -بین میدان حر و نواب – چ کمالی -روبروی اداره اسلحه و مهمات -ساختمان گل مشکی پلاک: ۵۰۶ تلفن : ۰۲۱۶۶۳۷۷۷۴

گم شدن و مفقود کردن جواز اسلحه یا مجوز سلاح و ثبت آگهی مفقودی آن جزو الزامات سازمانی برای صدورالمثنی آن می باشد. در روزنامه اتحاد ملت شما میتوانید به ساده ترین و سریع ترین شیوه ممکن آگهی خود را ثبت کنید. و همچنین روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با کم ترین هزینه و ارسال به تمام نقاط کشور و فقط با یک تماس نسبت به انتشار این آگهی ها اقدام می کند.

 

نمونه متن مجوزسلاح

بدینوسیله اعلام می دارد کارت مجوز حمل سلاح شکاری مدل …..کالیبر….به شماره بدنه …..ساخت کشور  ……به نام …..فرزند …..به شماره شناسنامه …..متولد ……مفقود  گردیده و از درجه اعتبار ساقط گردیده است.

 

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستر سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان فراهم آورده است که با یک تماس تلفنی آگهی خودتان را در این روزنامه منتشر نمایید و یا با  کلیک بر سایت آگهی در روزنامه اگهی خود را بصورت انلاین ثبت کنید. ضمنا نسخه روزنامه به آدرسی که در سایت آنلاین ثبت می کنید ارسال می گردد. چنانچه مشکلی در ثبت آنلاین دارید از طریق شماره تماس های زیر نیز آگهی شما پذیرش می شود.

پذیرش چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت

۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷

۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳

۰۲۱۸۸۳۹۰۳۸۶

۰۲۱۸۶۰۵۴۱۱۸

۰۲۱۸۶۰۵۲۷۷۵

۰۲۱۸۶۰۵۲۳۹۰

و یا با کلیک روی

سامانه ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

بصورت آنلاین آگهی خود را پذیرش کنید.

 

 

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی  و راهنمایی شما عزیزان هستند.ضمنا در ساعات غیر اداره به صورت ۲۴ ساعته از طریق برنامه های بله، ایتا و واتساپ می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha