روزنامه اتحاد ملت

فصلی جدید در عمران و آبادانی شهر پرند

 

 

 

مهندس پایدار : شهر پرند شاهده تحولی بزرگ در حوزه پروژه‌های عمرانی است

اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای احداث پروژه های شاخص و مورد نیاز شهروندان گرامی، توسعه متوازن و ارتقای سرانه های ورزشی، فرهنگی و خدماتی

 

 

 

۵ پروژه شاخص شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند افتتاح و کلنگ زنی شد

 

با سکانداری مهندس پایدار بر شهرداری پرند و طی ۴ ماه اخیر، چرخ های عمرانی شهرداری پرند بار دیگر با قدرت به حرکت درآمد و عصر دوشنبه ۲۶ شهریور با حضور استاندار تهران و مسئولان شهری و شهرستان، ۵ پروژه شاخص و کاربردی مدیریت شهری پرند، افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

مهندس پایدار از روز نخست که سکان مدیریت شهری پرند را بدست گرفت، تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری در کنار تعریف و اجرای پروژه های جدید را از اولویت های اساسی خود عنوان کرد و در همین راستا با تلاش معاونت عمران شهرداری، فردا دو پروژه شاخصِ مجموعه ورزشی چند منظوره فاز ۳ و اولین ساختمان موتوری شهرداری در فاز ۵ افتتاح و همچنین ۳ پروژه جدید کلنگ زنی شد .

 

  • سوله ورزشی چند منظوره فاز ۳ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، از پروژه های شاخص ورزشی شهر پرند به شمار می رود که با بهترین کیفیت و رعایت استاندارد ها احداث شده و به زمین فوتسال، والیبال، بسکتبال، ورزش های رزمی، رختکن، سرویس استحمام و … مجهز است و با افتتاح این پروژه شاهد افزایش سرانه های ورزشی شهر پرند خواهیم بود.

 

  • نخستین ساختمان موتوری شهرداری پرند نیز از دیگر پروژه های مهم مدیریت شهری پرند است که نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان گرامی دارد. این پروژه که در جنوب فاز ۵ احداث شده، افتتاح و به بهره برداری رسید .

 

  • اولین مجموعه ورزشی ویژه بانوان شهر پرند از پروژه های جدید شهرداری و شورای اسلامی این شهر است که با مساحت ۸۰۰ متر مربع در فاز ۳ کلنگ زنی شد تا برای نخستین بار بانوان ورزشکار و فرهیخته شهر پرند از مجموعه ای اختصاصی در حوزه ورزش بهره مند شوند.

 

  • نخستین ایستگاه آتش نشانی شهرک آفتاب واقع در فاز ۵، دیگر پروژه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند است که امروز کلنگ زنی می شود. جمعیت گسترده شهرک آفتاب، برج های بلندمرتبه و ضرورت خدمات رسانی مطلوب در حوزه ایمنی و آتش نشانی در این شهرک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پرند را برآن داشت تا احداث ایستگاه آتش نشانی در شهرک آفتاب را در اولویت های عمرانی مدیریت شهری قرار دهند.

 

  • احداث اولین فرهنگسرا و کتابخانه شهرداری پرند به مساحت تقریبی ۸۰۰ متر مربع و در دو طبقه، از دیگر پروژه های متنوع شهرداری پرند است که با نیاز سنجی و در راستای توسعه زیرساخت ها و سرانه های فرهنگی در فاز ۳ کلنگ زنی می شود تا گام مهمی در عرصه فرهنگی شهر پرند را نیز شاهد باشیم.

 

این پروژه ها، تنها بخشی از برنامه های گسترده و توسعه محورِ مدیریت شهری پرند است که با تاکید، نظارت و پیگیری های شهردار پرند، حمایت و همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تلاش معاونت عمران شهرداری به ثمر می رسد.

 

 

 

 

اقدامات عمرانی شهرداری پرند ارزنده و قابل تحسین است

 

مهندس غراوی، معاون امور عمرانی استانداری تهران در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری پرند با قدردانی از مهندس پایدار و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، اقدامات عمرانی و توسعه محور مدیریت شهری پرند را امید بخش و ارزنده دانست.

 

مهندس غراوی با اشاره به بودجه ۷۰۰۰ میلیاردی شهرداری پرند در سال جاری، بیان داشت: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی مدیریت شهری پرند به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال هستیم و با پروژه های خوبی که شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند طراحی و برنامه ریزی کرده است، انتظار می رود که روند توسعه زیرساخت های پرند با شتاب بیشتری به پیش رود.

 

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: مهندس پایدار طی چهار ماه اخیر که سکانداری شهرداری پرند را به دست گرفته، با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر پروژه های عمرانی خوب و ارزشمندی را در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، خدماتی و … طراحی و در دست اجرا دارند و امیدواریم که تا پایان سال، شاهد تحقق کامل بودجه ۷۰۰۰ میلیاردی ریالی عمرانی شهرداری و اجرای پروژه های زیرساختی و مورد نیاز مردم باشیم.

 

مهندس غراوی با تاکید بر جبران کمبود ها و توجه به مناطق کم برخوردار، تصریح کرد: بخش زیادی از شهر پرند را پروژه های مسکن مهر تشکیل می دهد که تامین زیرساخت های آن وظیفه دولت است و امیدواریم با همکاری که بین شهرداری و شرکت عمران وجود دارد، اقدامات زیربنایی و توسعه هر چه بیشتر شهر پرند شهر پرند را شاهد باشیم.

 

قدردانی امام جمعه پرند از اقدامات عمرانی شهرداری // پروژه های مدیریت شهری پرند جامع، امیدبخش و توسعه محور است

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی مدیریت شهری پرند ضمن قدردانی از تلاش های مهندس پایدار و اعضای شورای اسلامی شهر، اقدامات عمرانی شهرداری را امیدبخش دانسته و بر رفع کمبودها و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان تاکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند با تبریک هفته وحدت، بیان داشت: شهر جدید پرند نیازمند امکانات و افزایش سرانه ها در حوزه های مختلف است و اقدامات عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند و توجه به توسعه همه جانبه، جای قدردانی و امیدواری دارد.

 

امام جمعه پرند با ابراز خرسندی از احداث مجموعه های ورزشی، فرهنگی و خدماتی توسط شهرداری، این پروژه ها را کاربردی و مورد نیاز مردم دانست و گفت: مهم این است که مردم از این پروژه ها به شکل مطلوب منتفع شوند و اقدامات عمرانی شهرداری، زمینه توسعه هر بیشتر زیرساخت ها و سرانه ها را ایجاد نموده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha