روزنامه اتحاد ملت

فصل جدید رشد و توسعه شهر پرند با مدیریت مهندس رحمت اله پایدار

شناخت و تجربه ۲۰ ساله خود در حوزه عمرانی را برای توسعه و پیشرفت شهر پرند بکار می گیرم

 

 

مهندس رحمت اله پایدار، شهردار جدید پرند در مراسم معارفه خود که صبح روز ۱۳ اردیبهشت با حضور مسئولان استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند برگزار شد، بیان داشت: شناخت، تجربه ۲۰ ساله و تمام توانم را برای توسعه و آبادانی شهر پرند بکار خواهم بست . مهندس پایدار طی سخنانی با قدردانی از حمایت های مردم پرند، استاندار، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، اظهار داشت: بنده افتخار می کنم که بیش از ۲۰ سال است ساکن شهر پرند هستم و در این مدت نیز تجربیات متعددی در حوزه عمرانی بدست آورده ام که از تمامی آنها برای پیشرفت و توسعه شهرم، استفاده خواهم کرد. مهندس پایدار با قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پرند، به بخشی از برنامه های خود اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدگی به مشکلات مردم است و از همه مردم، صاحب اندیشان و نخبگان شهر می خواهم که بنده را در این مسئولیت خطیر و آبادانی شهر پرند یاری نمایند. شهردار پرند همچنین از تلاش های دکتر اله یاری شهردار سابق و سرپرست های شهرداری قدردانی کرد و گفت: توسعه همه جانبه زیرساخت ها، افزایش امکانات شهری در حوزه های مختلف، خدمات رسانی شایسته و ایجاد رضایتمندی در بین مردم از جمله اهداف بنده در دوران مسئولیتم خواهد بود و طبق برنامه ای مدون در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

 

تداوم برخورد قاطع شهرداری پرند با تخلفات ساختمانی / جلوگیری از ۹ تخلف طی دو هفته

 

با توجه به رویکرد ویژه مهندس پایدار شهردار پرند بر اجرای ضوابط و قوانین شهرسازی و برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی، از ۹ تخلف ساختمانی طی دو هفته اخیر جلوگیری به عمل آمده است.

به دستور شهردار پرند اجرای قوانین و برخورد با متخلفان ساختمانی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری مورد توجه قرار دارد و با رصد واحد گشت کنترل و نظارت ساختمانی به طور مداوم و با جدیت دنبال می شود. بر همین اساس طی دو هفته اخیر با ۹ مورد تخلف ساختمانی که شامل دو تغییر کاربری ویلایی به تجاری در بلوار علامه مطهری و خیابان آزالیا، سه مورد مازاد طبقه در ویلایی ها و خیابان های البرز و سهند جنوبی، دو تغییر کاربری مسکونی به تجاری در خیابان ورزش و زردکوه، یک مورد اضافه بنا و طبقه مازاد در شهرک کارگاهی و همچنین احداث اضافه بنا مازاد بر پروانه ساخت در خیابان الموت، برخورد و از ادامه کار آنها جلوگیری شد.

 

احداث دوربرگردان جدید در میدان بصیرت / اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز شهر پرند در دست اجرا

 

 

شهردار پرند از اجرای عملیات اصلاح هندسی نقاط پر حادثه و احداث یک دوربرگردان جدید در میدان بصیرت خبر داد و گفت: این پروژه بر اساس مصوبه شورای ترافیک و پلیس راهور در حال اجرا است. مهندس پایدار با اعلام این خبر بیان داشت: اصلاح نقاط پر خطر و حادثه خیز شهر پرند، مورد تاکید شورای ترافیک قرار دارد و بر اساس نظرات کارشناسی پلیس راهور، اصلاح این نقاط در دستور کار معاونت عمران شهرداری قرار گرفته است.  شهردار پرند افزود: طبق مصوبه شورای ترافیک دوربرگردان های روبه روی تقاطع ها به علت حادثه خیز بودن و تعداد تصادفات بالا به عنوان معابر پرخطر شناخته شده که باید به طور دائمی مسدود شوند و در همین راستا اصلاح هندسی ۶ نقطه پرخطر و احداث یک دوربرگردان جدید توسط شهرداری در حال اجرا است. مهندس پایدار تصریح کرد: پروژه احداث دوربرگردان بلوار شهید باهنر ضلع غربی میدان بصیرت تقریبا به اتمام رسیده و شهروندان گرامی به زودی امکان استفاده از آن را خواهند داشت و همچنین یک دوربرگردان جدید دیگر نیز در بلوار جمهوری قبل از میدان آزادی ساخته می شود که روند اجرایی این پروژه آغاز شده است.

 

اجرای طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب شهر پرند / ۳ اکیپ در حال اجرای طرح زنده گیری

 

بنا بر مطالبه شهروندان گرامی پرند، دور جدید زنده گیری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر به طور ویژه و با چندین اکیپ و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری به اجرا می رسد.مهندس پایدار شهردار پرند با بیان اینکه جمع آوری سگ های بلاصاحب یکی از مطالبات مهم شهروندان به شمار رفته و بخش زیادی از تماس های واحد ۱۳۷ و مراجعین حضوری مربوط به این موضوع می شود، اظهار داشت: طرح جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب به طور ویژه و ضربتی در دستور کار قرار گرفته است. مهندس پایدار افزود: با توجه به تعداد زیاد سگ های بلاصاحب در سطح شهر، پیمانکار زنده گیری را موظف کردیم که با ۳ اکیپ جداگانه، (دو اکیپ روز و یک اکیپ شب) و تحت نظارت معاونت خدمات شهری، نسبت به جمع آوری و انتقال آنها به کمپِ نگهداری اقدام نماید. شهردار پرند در ادامه تصریح کرد: متاسفانه بنا به دلایل متعددی همچون کارگاهی بودن مناطقی از شهر و بیابان های اطرف پرند، انتقال سگ های بلاصاحب از شهرهای دیگر و تخلیه در رودخانه شور، عدم فرهنگ سازی لازم و … شاهد تعداد زیادی سگ بلاصاحب در سطح شهر هستیم. مهندس پایدار با بیان اینکه شهرداری پرند از همه ظرفیت ها برای زنده گیری سگ های بلاصاحب بهره می گیرد، خاطر نشان کرد: شهرداری پرند مطابق با قانون، وظایف خود در جمع آوری سگ های بلاصاحب را انجام می دهد و امیدواریم که با همکاری سایر دستگاه های متولی، مردم و حامیان، شرایط مطلوبی در این خصوص ایجاد شود.

تلاش شبانه روزی شهرداری پرند برای پیشبرد پروژه های عمرانی / عملیات بتن ریزی ساختمان موتوری شهرداری اجرا شد

 

 

با تاکید و نظارت مجدانه مهندس پایدار شهردار پرند، تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری بدون لحظه ای توقف و به طور شبانه روزی در دست اجرا قرار دارد. در همین راستا عملیات بتن ریزی فونداسیون ساختمان موتوری شهرداری در جنوب فاز ۵، پنج شنبه شب توسط معاونت عمران به انجام رسید تا روند احداث این پروژه مهم و زیرساختی، طبق برنامه ریزی های انجام شده به پیش رود. گفتنی است که شهرداری پرند با گذشت بیش از ۱۲ سال از زمان تاسیس، فاقد برخی از زیرساخت های لازم می باشد و با تکمیل این پروژه، امکان خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان گرامی و گسترش فعالیت های شهرداری، بیش از پیش فراهم می شود.

 

اجرای عملیات بتن ریزی ایستگاه آتش نشانی فاز ۴

 

 

با سکانداری مهندس رحمت اله پایدار بر شهرداری پرند، پروژه های عمرانی مدیریت شهری جان تازه ای به خود گرفته است تا روند پیشرفت و آبادانی شهر پرند با سرعت قابل توجهی به پیش رود. در بازدید اخیر مهندس پایدار از پروژه های عمرانی و تاکید وی بر تسریع در روند اجرایی پروژه ها، عملیات ساخت  ایستگاه آتش نشانی فاز ۴ مجددا از سرگرفته شد و امروز بتن ریزی سقف این پروژه توسط معاونت عمران شهرداری به انجام رسید. ایستگاه آتش نشانی فاز ۴ یکی از چندین پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند است که بر اساس نیاز مبرم شهروندان به افزایش خدمات ایمنی و بهبود شاخص های کمی و کیفیِ آتش نشانی در این شهر، احداث می شود. این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در فاز ۴ که از پر جمعیت ترین فازهای شهر پرند است در دست ساخت قرار دارد و اولین ایستگاه آتش نشانی در این فاز و پنجمین ایستگاه شهر پرند به حساب می آید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha