روزنامه اتحاد ملت

دکتر اله‌یاری جز ۵ شهردار موفق استان تهران است

 

افتتاح ۴ پروژه جدید شهرداری رباط‌کریم با اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد ریال

دکتر فخاری استاندار تهران: چیزی که مردم رباط ‌کریم از شهرداری انتظار داشتند، این‌روزها محقق شده است

 

 

دکتر فخاری استاندار تهران:

از نظر بنده می‌توان از شهردار رباط‌کریم در میان ۵ شهردار موفق استان تهران نام برد و امروز پروژه‌های مورد افتتاح عمدتا ظرفیت‌های آن توسط شهردار عزیز رباط‌کریم با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان فراهم شده است و ضمن تقدیر از زحمات تمامی عزیزان، مهم حس مردم نسبت به خدمات شهری است و مزیت امروز نسبت به گذشته همان چیزی است که مردم انتظار داشتند و محقق شد.

 

در یک بررسی صورت گرفته میان شهروندان، قریب به اتفاق از اقدامات شهردار فعلی رباط‌کریم راضی بودند که این بسیار مهم و موثر است و آنچه امروز دیدیم اثر برنامه، فکر، زحمات و به خصوص اقدامات کاربردی و راهبردی است که می‌تواند زمینه‌ساز خدمات بهتر و موثرتر به شهروندان عزیز بشود، بود که از سرپنجه تدبیر شهردار عزیز می‌دانم.

 

سالن خانه کشتی در مدت زمان اجرایی کوتاه و با هزینه بسیار مناسب، زمینه توسعه ورزش کشتی در شهرستان رباط‌کریم خواهد و اینجا سرزمین تولید پهلوانانی است که در آینده حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

افتتاح ۴ پروژه جدید شهرداری رباط‌کریم با اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد ریال/ دکتر اله‌یاری: از امروز آماده افتتاح پروژه‌های پربار دیگر در مهرماه می‌شویم

دکتر حمیدرضا اله‌یاری شهردار رباط‌کریم:

بنابر قول و قرار با شهروندان برای افتتاح چندین پروژه عمرانی در هر ماه، امروز نیز به لطف خداوند و همت بلند مجموعه شهرداری رباط‌کریم، ۴ پروژه عمرانی و زیربنایی با ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد که شامل بوستان خطی آبشناسان، بوستان بهار سفیدار، بهسازی خیابان مهر سفیدار و خانه کشتی رباط‌کریم بود.

 

بوستان خطی آبشناسان در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در راستای خدمت‌رسانی به مهمانان و به ویژه مسافرین و زائران اربعین حسینی بود و در محله سفیدار نیز با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری در راستای توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع و امکانات نسبت به تعریف و اجرای پروژه‌های مختلف گام برداشتیم که تا پیش از دوره فعلی تقریبا شهرداری در مناطق منفصل خدمت خاصی ارائه نکرده بود.

 

در محله سفیدار نیز نخستین بوستان آن افتتاح شد و در پروژه خیابان مهر نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، تمام خیابان خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت شد و تمام جداول نیز برای رفع آبگرفتگی و هدایت آب‌های سطحی اصلاح و بازسازی شد.

 

شهر رباط‌کریم در ورزش حرف زیادی برای گفتن دارد و سالن خانه کشتی نیز در راستای توسعه و پیشرفت ورزش اول کشور در ۸ ماه تعریف و اجرایی شد و انشالله از امروز آماده افتتاح پروژه‌های پربار دیگر در مهر ماه خواهیم شد.

 

 

 

دیدار استاندار تهران و مسئولان شهرستان رباط‌کریم با پرستو حبیبی، دختر قهرمان رباط‌کریمی پارالمپیک پاریس

 

دکتر فخاری استاندار تهران در حاشیه حضور در شهرستان رباط‌کریم و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط‌کریم، به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه‌ شهرستان، دکتر احمدی فرماندار شهرستان، یوسف‌وند دادستان شهرستان و دکتر اله یاری شهردار رباط‌کریم با پرستو حبیبی نائب قهرمان رشته پرتاب کلاب پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دیدار کرد.

 

در این دیدار ضمن تبریک بابت این قهرمانی و افتخارآفرینی ارزشمند دختر شایسته شهر رباط‌کریم در رویداد مهم پارالمپیک و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، با اهدای لوح تقدیر و جایزه از این ورزشکار ملی‌پوش و عنوان‌دار جهان و آسیا تقدیر و تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha