روزنامه اتحاد ملت

دوره عزت نفس و احساس لیاقت

دوره عزت نفس و اعتماد به نفس شاید یکی از دوره هایی است که هر فردی در هر سنی با هر پیشینه ای در هر جایگاه و مقامی در هر کسب و کاری برای جامعه امروز مورد نیاز است.

چراکه مهره گم شده امروز در عدم شناخت انسان نسبت به خوییشتن است و همین امر باعث شده که خود کاذب جایگزین خود حقیقی شود و بگونه ای بخاطر اینکه فرد، خود را ناکافی می پندارد . و برای اینکه حس مهم بودن و ارزشمند بودن را در خود ایجاد کند متوسل به تایید دیگران می شود و به همین دلیل وقتی نمی توانید همه تایید ها را یکجا داشته باشد سرخورده و ملول می شود.

نداشتن  عزت نفس و احساس لیاقت به غیراز اینکه بر روابط،مسائل مالی حتی بر سلامتی افراد تاثیر مستقیمی دارد.

عدم خویشتن پذیری و دوست نداشتن خود بر همکه زمینه های یک فرد تاثیر خواهد گذاشت.

دوره عزت نفس و احساس لیاقت

دوره عزت نفس و احساس لیاقت که توسط  پویا وکیلی یکی بهترین اساتید حوزه موفقیت ارائه می شود   امروز بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است چرا که شاید یکی عمده ترین دلایلی که افراد  دچار ملولی و روزمره گی شده اند بدلیل عدم شناخت کافی نسبت به خویش است که در اینصورت توانایی ها و استعدادهای درونی آنان بدون آنکه کشف شود هر روز کم رنگ و کم رنگ تر می شود و فرد اهدافش را نیز در نهایت فراموش خواهد کرد.

بی شک هر فرد وقتی پا در این سرای هستی میگذارد دارای رسالتی است که خالق استعداد و توانایی انجام آن رسالت را به داده است.

اگر نتواند خود و توانایی هایش را بشناسد و در مسیر رسالتش گام بردارد زندگیش در یک تارخ تولد و مرگ خلاصه خواهد شد و این نوع زندگی بسیار غم انگیز و دردناک است.

جهت ثبت نام در این دوره می توانید نام و شماره تماس و اسم دوره را به شماره تماس ۰۹۱۲۰۵۲۶۷۳۸ ارسال فرمایید.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha