روزنامه اتحاد ملت

آگهی مزایده عمومی شهرداری شهر آباد (نوبت دوم)

 

 

 

شهرداری شهر آباد در نظر دارد نسبت به فروش ۶ قطعه زمین  را از  طریق   مزایده در  تاریخ  یکشنبه ۱۴ مرداد  ۱۴۰۳  در   روزنامه اتحاد ملت منتشر کرد.

متن مزایده  به شرح زیر است:

به استناد مصوبه شماره ۰۳۳۱۲۲۹٫۰۳  مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۳ شورای اسلامی شهر ,شهرداری شهر آباد در نظر دارد نسبت به فروش ۶ قطعه زمین با مشخصات ذیل واقع در خیابان شهید شایقی اقدام نماید.متقاضیان می توانند پس از مطالعه کامل شرایط مزایده,پیشنهادات خود راتا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۵/۱۴۰۳ بصورت کتبی (یا در بستر سامانه ستاد به شماره مزایده ۲۰۰۳۰۰۵۲۱۸۰۰۰۰۰۱) به واحد مالی شهرداری شهراباد تحویل نمایند یا به نشانی:استان خراسان رضوی شهرستان بردسکن شهر شهرآباد بلوار امام علی (ع) شهرداری شهراباد کد پستی ۹۶۸۷۱۳۰۱۰۹ ارسال نمایند.

شماره قطعهمتراژمبلغ پایه هر مترمربع (ریال)مبلغ سپرده شرکت در مزایده (ریال)
۱۶۶۱۰۰٫۷۵۸٫۰۰۰۳۳۲٫۵۰۱٫۴۰۰
۲۵۲٫۸۸۹٫۰۴۰٫۰۰۰۲۳۵٫۰۶۵٫۶۰۰
۳۵۲٫۸۸۹٫۰۴۰٫۰۰۰۲۳۵٫۰۶۵٫۶۰۰
۴۵۲٫۸۸۹٫۰۴۰٫۰۰۰۲۳۵٫۰۶۵٫۶۰۰
۵۵۲٫۸۸۹٫۰۴۰٫۰۰۰۲۳۵٫۰۶۵٫۶۰۰
۶۵۲٫۸۸۹٫۰۴۰٫۰۰۰۲۳۵٫۰۶۵٫۶۰۰

شرایط شرکت در مزایده :

  • تکمیل فرم درخواست شرکت در مزایده
  • متقاضیان می بایست, ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد برابر جدول فوق به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب ۵۵۹۴۵۰۳۱۰۱۶۲۰۷۰۵ نزد پست بانک به نام شهرداری شهرآباد واریز نماید و فیش واریزی یا ضمانتنامه بانکی را به همراه برگه پیشنهاد قیمت به واحد مالی شهرداری تحویل دهند.
  • به پیشنهادات مبهم, مخدوش وفاقد ضمانتنامه بانکی ویاکمتر از ۵% قیمت پایه,ارسال شده بعد از مهلت مقرر یا ارسال ازطریق دورنگار وپست الکترونیک,ترتیب اثرداده نخواهد شد.
  • کلیه هزینه های مربوط اعم ازنقل و انتقال, انتشار آگهی واطلاعیه ,کارشناسی زمین ,امورمالیاتی , ثبت اسناد , دفترخانه و غیره به عهده برنده مزایده می باشد.
  • انتقال مالکیت زمینهای مورد مزایده باسند رسمی می باشد.
  • شهرداری در قبول یا ردپیشنهادات مختار است.
  • جلسه بازگشایی پاکتهای مزایده روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۳ ساعت ۱۱ در محل شهرداری شهرآباد می باشد.
  • روی پاکت ارسالی الزاما شماره قطعه مدنظر قید گردد.
  • برنده مزایده بایستی حداکثر ده روز پس از اعلام اسلامی برندگان ,۵۰ درصد بهای پیشنهادی را به حساب ۰۱۰۷۵۸۲۳۰۴۰۰۳ واریز نماید و مابقی را بصورت ۲۰ درصد تا ۲۵ شهریور ماه, ۱۵ درصد تا ۲۵ مهر ماه و ۱۵ درصد تا ۲۵ آبان ماه پرداخت نماید. بابت پرداخت های مدت دار چک صیادی دریافت می گردد.(در شرایط برابر اولویت با پرداخت کننده ی نقدی خواهد بود)
  • در صورت عدم پرداخت وجه توسط برنده مزایده در مهلت تعیین شده , این موضوع به عنوان انصراف از مزایده تلقی شده و سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد. و زمین به برنده بعدی واگذار می گردد.

 

 

 

روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت با گستره سراسری این امکان را برای همه هموطنان عزیزمان و سازمانها ، شهرداریها، دهیاری ها،شرکتهای خصوصی و دولتی،سازمان ها فراهم آورده است تا با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین به آدرس  https://agahirozname.ir/ اگهی  استخدام و مزایده، مناقصه، مفقودی، ثبتی و…  را با کم ترین هزینه در روزنامه کثیرالانتشار اتحاد ملت منتشر کنند.

شماره ۰۹۳۳۰۱۶۴۴۳۳ آماده پاسخگویی شبانه روزی جهت راهنمایی شما عزیزان است.

 

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha