روزنامه اتحاد ملت

پویا وکیلی: نشانه “ایمان” آرامش و شادی است

به گزارش سرویس فرهنگی روزنامه اتحاد ملت سمینار “من میتوانم” در یاسوج برگزار شد.

این سمینار که با حضور گروهی از جوانان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلیویه و بویراحمد در جهت خودباوری و آگاهی از قدرت درون در این شهر برگزار شد.

 

این دوره با حضور پویا وکیلی که یکی از اساتید مطرح در این زمینه  است برگزار شد.

برپایه این گزارش پویا وکیلی مدیرمسئول روزنامه اتحاد ملت در چند بخش مطالب خود را ارائه نمود.

وکیلی با بیان اینکه سرنوشت هر فرد در گرو باورهای آن فرد نهفته است و همینطور باورهای هر فرد حاصل افکار تکرار شونده که از محیط،خانواده،روابط،مدرسه،تلوزیون،رسانه و فرهنگ گرفته می شود ولی با وجود همه این ها می توان آگاهانه نسبت به جایگزین کردن افکار مثبت و باورهایی که می تواند در جهت رشد و تعالی فرد موثر باشد اقدام کرد.

مدیرمسئول روزنامه اتحاد ملت اظهار کرد که ایمان و باور می تواند ما را در اوج قله های خلاقیت و موفقیت قرار دهد . ایشان نشانه ایمان را آرامش درونی و به خالق خود اعتماد داشتن بیان کرد.

پویا وکیلی اساس خلقت را فراوانی و خوشبختی و شادی عنوان کرد و عنوان کردند که خالق هستی خالق فراوانی است و همه چیز در منشا به خوبی شادی و سلامتی وصل است.

در پایان این دوره باشکوه تعدادی از افراد این دوره، سمینارهای گروه افکار پویا را به عنوان نقطه عطفی در زندگی خود می دانند و از تلاش این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است گروه افکار پویا وابسته به موسسه اتحاد ملت ایرانیان چند مدتی است در جهت خودباوری و قوانین جهان هستی اقدام به برگزاری سمینار در شهرهای کشور نموده است. لازم به ذکراست آدرس سایت افکار پویا afkarepooya.irمی باشد و همینطور شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۸۲۱۳۷ جهت مشاوره و یا برگزاری این دوره ها برای سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی در همه شهرهای کشور اعلام شد.

به اشتراک بگذارید

بر چسب ها

 نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha